טבעות נישואין של צדוק יהודה מגוונות וכוללות שלל דגמים ועיצובים שיכולים להתאים לכל אישה. עוד הרבה לפני שדנים בשאלה האם לשלב בטבעת יהלום או האם ללכת על טבעת עם מראה גלי יותר, חשוב לדעת האם האישה ברת המזל מעדיפה טבעת מזהב לבן או זהב צהוב. טבעות נישואין זהב צהוב הן טבעות בצבע הזהב המוכר לכל, בעוד טבעות הזהב הלבן בעלות גוון כסוף.

 

מראה מט לצד מראה מבריק

טבעות נישואין זהב צהוב של צדוק יהודה מגיעות גם במראה המט וגם במראה המבריק. ככל שישנן יותר אפשרויות, כך אפשר לקלוע לטעמה של האחת שלך בדיוק רב יותר. אם לא די בכך, ישנן טבעות עבות יותר המתאימות לנשים שאוהבות עיצובים מרשימים ונוכחים, בעוד ישנן טבעות דקות או בינוניות המתאימות לנשים שאוהבות תכשיטים בעלי נראות יותר עדינה.

 

קלאסיקה על זמנית שתמיד מצליחה

במידה רבה, טבעות נישואין מהזהב צהוב הן קלאסיקה בטוחה! המון פעמים המסע אחרי חיפוש הטבעת גוזל מהגברים זמן רב שבו הם בוחנים דגמים, מתלבטים בין עיצובים ולא ישנים בלילה. מרבית הנשים אוהבות את הנראות המוזהבת כך שבכל הקשור לחומר והנראות הבסיסית של הטבעת – אתם הולכים על בטוח. כעת, אתם יכולים ליהנות מעיון בקטלוג הטבעות העשיר שכולו מבוסס על חומרים חזקים ואיכותיים ויצירתיות אינסוף של צדוק יהודה.

 

עם יהלום או בלי יהלום?

המטרה הברורה היא להתאים לכל אישה את הטבעת המתאימה לה ביותר. כפי שמקבלים בחירה בדבר סוג הזהב – הצהוב או לבן, כך גם צריכים לקבל החלטה בדבר שיבוץ היהלומים. הטבעות של צדוק מגוונות וכוללות טבעות עם יהלום אחד מרכזי, טבעות המשובצות יהלומים רבים בעיצוב מעגלי סביב כל הטבעת ואף טבעות פשוטות יותר ללא יהלומים כלל.

 

לא אחת נאמר כי היהלומים הם החברים הטובים בויתר של האישה, וכך הם ישארו גם במעמד הצעת הנישואין. אם המשאלה שלכם היא לרגש באמצעות הטבעת ולסלול את דרככם אל לבה של האחת שלכם – הטבעות המשובצות ביהלומים הן הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. אהבה אחת, טבעת אחת ומספר היהלומים שאתם תבחרו.


 

מאמרים וטיפים צדוק יהודה

קבל את קטלוג 2017 ישירות לתיבת הדוא״ל

כולל טיפים, טבלת מידות, השגת מידת האבצע של בת הזוג ועוד..

צדוק יהודה - קטלוג 2017