• איך בוחרים טבעת אירוסין מושלמת?
  • כיצד יודעים מה האישה תאהב? מה הטעם האישי שלה?
  • רוצה לבחור טבעת שתגרום לאשתך להזיל דמעות של אושר?

ריכזנו עבורך את מגוון השיקולים החשובים בבחירת טבעת אירוסין חדשה. אחרי שתקרא את כל הסעיפים, אנו בטוחים שתבחר לאשתך לעתיד טבעת יפה, איכותית, מרשימה ומרגשת. מגיע לבת הזוג שלך לקבל טבעת אירוסין מושלמת!

טבעת קלאסית או מיוחדת?

מתלבט איך לבחור טבעת אירוסין? הצומת הראשונה והמשמעותית בבחירת טבעת אירוסין היא, האם ללכת על טבעת סטנדרטית, המכונה בפי כל בטעות "טבעת קלאסית", או להתאמץ ולהשקיע בחיפוש טבעת בעלת אופי אישי וייחודי.

אם בחרת ללכת על בטוח מבחינתך, לצאת ידי חובה בטבעת אירוסין סטנדרטית "קלאסית", אז האפשרויות הן לרוב טבעת דקיקה המחזיקה יהלום, הבולט כלפיי מעלה בתוך כוסית או משובץ בין ארבע שיניים – "טבעת סוליטר". כל הטבעות מסוג זה הן שבלונות תעשייתיות המיוצרות באלפים ונמצאות בכל החנויות, החל מהחנות הזולה ביותר ,דרך צורפים הקוראים לעצמם מעצבים ,וכלה ברשתות היוקרתיות המוכרות במחירים גבוהים רק בגלל המותג, כאשר אין שום הבדל בטבעות ,מלבד מקום הייצור.

להבדיל, אם בחרת להשקיע בחיפוש טבעת אירוסין עם אופי אישי וייחודי, הנך יוצא למסע אישי שיעשה את הבחירה יותר בררנית ותדרוש ממך הסתכלות אישית. כך תוכל לתת טבעת בעיצוב ייחודי שזוגתך לא תיראה על כל אישה שניה. אנחנו כאן כדי לתת לך טיפים שימושיים איך לבחור טבעת אירוסין מדהימה, יפה במיוחד, ובמחיר משתלם.

>> טבעות אירוסין מיוחדות – צפה עכשיו במגוון אדיר של דגמים!
>> מעדיף טבעת קלאסית? צפה עכשיו בדגמים המובילים

מה התקציב שהקצבת לעצמך?

חשוב לקבוע עם עצמך טווח תקציב המתאים לך, בהתאם ליכולותיך ורצונך להשקיע מבלי לצאת מפרופורציה. בטבעות הסטנדרטיות הגורם העיקרי הוא גודל היהלום. עלות הטבעת עצמה היא אפסית (200-400 ש"ח), יש בה מעט זהב והושקעה בה מעט מאוד עבודה-סרט נע.

פעמים רבות מה שנראה זול, הוא למעשה יקר. למשל, אם רכשת טבעת עם יהלום באיכות בינונית ומטה, במשקל 10-15 נקודות -ב2000 ₪, אז מתוך זה עלות הטבעת 300 ₪,ומחיר היהלום הנ"ל הוא 1700 ש"ח – זה יקר! להבדיל, טבעת בעיצוב ייחודי ומושקעת, בעיצוב, בעבודה, בשיבוץ ובחומר, תתבטא כגורם משמעותי במחיר וכמובן בנוסף ישנו יהלום או אבן חן בטבעת האירוסין.

היהלום של הטבעת!

שוק טבעות האירוסין בכללו, מבוסס על בורות של הלקוחות. בכל הקשור ליהלומים, ובעיקר הגברים, המתפתים להוציא סכום גדול ברשת יוקרתית, או חנויות בבורסת היהלומים המבצעות "שטיפת מח יוקרתית", בפרט בטבעות סטנדרטיות "קלאסיות", שם מנפחים את עניין היהלום למימדים עצומים ככל שהמקום יוקרתי יותר.

בחירת היהלום צריכה להיעשות בהתאם לתקציב, לפרופורציה של הטבעת ושיקלול בין בחירת הטבעת, גודל היהלום ואיכותו.

מחיר היהלום של טבעת אירוסין ,נקבע לפי 4 קריטריונים משקל, נקיון, צבע וליטוש.

אין לך סיכוי לאבחן את היהלום בעצמך. כדאי לבקש תעודה גמולוגית. רוב החנויות מספקות תעודה ליהלום, אך התעודה חסרת כל ערך ומשמעות מאחר ואינה חתומה ע"י גמולוג מוסמך (מתעד יהלומים מוסמך), זוהי תעודה מרשימה אך אינה מחייבת את המוכר לאמיתותה .תעודה גמולוגית עולה כ 60-100 דולר, תלוי בגודל האבן. התעודה הגמולוגית חשובה גם בהמשך החיים לצורכי ביטוח.

עיצוב טבעת האירוסין:

אם אתה מתמקד בטבעת סטנדרטית דקיקה, המבחר הוא די חוזר על עצמו בכל המקומות כבר שנים רבות. מתוך מאות דגמים שיש, ישנם כ-20 דגמים פופולריים, שהיצרנים דוחפים את מכירתם ואין הבדל משמעותי ביניהן. הצורה הכללית של הטבעת אומרת, אני טבעת אירוסין רגילה – תן לאישה וסגור עניין! עשית את שלך. אם אתה מחפש משהו קצת אחר ושיתאים לזוגתך אישית, אז תתחיל לחפש!

ישנן "הרשתות היוקרתיות" שמתיימרות להציע עיצובים יחודיים, בדוק זאת וגלה בעצמך האם אמת בדבר – תיווכח ששוב ”חותמת המותג" היא הייחודיות בעצם.חנויות מעצבים רבות נפתחו בשנים האחרונות. כל צורף/צורפת ממוצעים נהיו מעצבי על במהירות הבזק. עקב כך, נוצרו אופנות רבות וגימיקים זמניים ולמרות זאת, עקב קשיי ביצוע מקצועיים וכלכליים, רובם מציעים טבעות אירוסין דקיקות עם יהלום בולט ומעט אפשרויות אחרות, חפש מעצב עם נסיון מוכח.

היום, בעזרת האינטרנט, אפשר לראות מבחר אתרי מעצבים עם דוגמאות שנותנות כיוון, להיצע שלהם. התרשם, בחר2-3 מעצבים שנראה לך הכיוון ולך לראות. השתדל לפגוש את המעצב/ת בעצמם, לא תמיד אפשרי, אך יש לכך יתרונות – עיצוביים ומקצועיים, ויתרונות שיתגלו לאחר נתינת הטבעת למיועדת, כמו התאמה לטבעת הנישואין.

מעצב תכשיטים – עולם חדש של אפשרויות!

בעיני האישה, אין תחליף לזה שנפגשת עם מעצב יחודי והשקעת מחשבה בבחירה ובעיצוב – שהרי כל אישה הממתינה בכליון עיניים לקבל את הטבעת. ברגע ההצעה היא צפויה להתרגש מאד ומיד לפרגן לך על כך עוד שנים רבות, זה הצעד שלך! ידהים אותה לדעת שאתה יודע איך בוחרים טבעת אירוסין כמו שצריך. הפן האישי יותר משמעותי מאשר גודל היהלום או מותג כזה או אחר. תראה לה שעברת תהליך!

טבעת האירוסין היא הקטע של הגבר, וככזה האישה תשמח הרבה יותר לדעת שזו הבחירה שלך ושאתה עומד מאחוריה-אף יועץ/יועצת לא נקיים מחוסר אובייקטיביות. אם אתה מצרף אדם נוסף, בחר מישהו שיעזור לך להתמקד ולא שיבחר בשבילך.

איך בוחרים טבעת אירוסין – סיכום

לסיכום, אם תחליט לצאת מהשבלונה השיווקית, הפונה לרוב הגברים, שלצאת ידי חובה בקניית טבעת אירוסין זהב לבן או טבעת אירוסין זהב צהוב וככל שתשים דגש על האמירה שלך בטבעת האירוסין ותסמוך על עצמך בבחירה, בשילוב עניין התקציב ובהתאמה לאישה, תוכל להתמקד ולבחור בשמחה טבעת שתשמח את זוגתך לאורך שנים וזה ייזקף תמיד לזכותך.

בהצלחה, ושיהיה בשעה טובה.

>> יש לך שאלה? צור עמנו קשר עכשיו

מאמרים וטיפים צדוק יהודה