האהבה הגדולה שלכם באה לידי ביטוי בכל כך הרבה דרכים, ואחת הדרכים היא כמובן בטבעות הנישואין שלכם. אחרי שאירוע האהבה הגדול שלכם יגמר, מה שנישאר הוא התזכורת שכל אחד מכם יענוד על האצבע שלו: טבעת הנישואין. אתם מוזמנים להתרשם מדגמי הטבעות מהזהב הלבן ולהרגיש איך אתם מתאהבים מחדש.

 

טבעות נישואין זהב לבן – למי הן מתאימות?

טבעות הנישואין מגיעות גם בזהב הצהוב וגם בזהב הלבן. בעוד ישנם אלו המעדיפים את הנראות הזהובה של הזהב הצהוב, ישנם אלו שעבורם המראה הכסוף יותר הוא המראה המועדף. אצל צדוק יהודה מחכים לכם דגמים רבים של טבעות נישואין זהב לבן המתאימים גם לקהל הגברי וגם לקהל הנשי. טבעות נישואין זהב לבן של צדוק יהודה הן טבעות המגלמות בתוכן את כל שתוכלו לבקש: נראות ייחודית ומקורית, חומרים איכותיים וחזקים ובעיקר המון אהבה.

 

דקה, בינונית או עבה – איזו טבעת נישואין בוחרים?

טבעת נישואין שמתאימה לכם היא בעיקר טבעת נישואין שנוחה לכם. הפורמולה המנצחת בדרך לטבעת המושלמת היא השידוך בין נראות הטבעת ונוחות הטבעת. אם יש דבר המשפיע על הנוחות הוא כמובן עובי הטבעת: אינכם צריכים להתפשר על נוחות – כל שנדרש מכם הוא להחליט האם תרצו טבעת דקה יותר, טבעת בינונית או טבעה עבה. הטבעות הדקות גם ניטרליות יותר מבחינת עיצובן והן גם פחות מורגשות על האצבע, בעוד הטבעת העבה משדרת עוצמה ונוכחות והיא מורגשת יותר. טבעות נישואין זהב לבן מגיעות בכל הגדלים כך שתוכלו לבחור את זו החביבה עליכם ביותר.

 

הרבה מעבר לסמל האהבה שלכם: מה מסמלת טבעת הנישואין?

טבעות נישואין זהב לבן הן טבעות שבראש ובראשונה מספרות את סיפור האהבה שלכם, אך חשוב לזכור כל הזמן כי בסופו של דבר מדובר על תכשיט. מגוון הטבעות הרחב של צדוק יהודה מאפשר לכם לבחור את הטבעת החביבה עליכם – גם מבחינת סוג הזהב, נראות הטבעות והקארט. בעוד ישנן טבעות המשדרות נועם ורוך, ישנן הטבעות המשדרות תדר של זרימה ודינמיות וטבעות שהנראות שלהן מסתורית. טבעת הנישואין אינה תכשיט מזדמן שתענדו ותורידו לחילופין, אלא מדובר על טבעת שתלווה אתכם מעתה ועד עולם.

מאמרים וטיפים צדוק יהודה

קבל את קטלוג 2017 ישירות לתיבת הדוא״ל

כולל טיפים, טבלת מידות, השגת מידת האבצע של בת הזוג ועוד..

צדוק יהודה - קטלוג 2017