בתרבויות רבות וכן בעולם פיענוח החלומות הים בגדול מסמל את הרגש. כמו כן בתרבות הפופולארית והן הפולקלוריסטית הים הוא מקום רומנטי להחריד. אי לכך מעבר לזה שזהו מקום אידיאלי לפגישות ראשונות, אין מושלם ממנו להצעת נישואין כהלכתה. להלן מדריך  קצר להצעות נישואין בים.

 

איך לארגן, מה צריך והאם צריך עוד אנשים שיעזרו?

על מנת לארגן הצעת נישואין בים אין בהכרח צורך בעוד אנשים זולתכם ובת זוגכם אך אם ברצונכם להציע נישואים בצורה שתהיה גרנדיוזית ובלתי נשכחת ממש, ניתן לפלפל את העניינים מעט ולשם כך ככל הנראה תצטרכו עזרה. כאמור, במידה והחלטתם להציע נישואים במסעה לאור שקיעה עת מוגשים הקינוחים, אין שום בעיה. אך אם החלטתם ללכת בגדול, מה דעתכם על כתובת אש ענקית עם המילים התנשאי לי?

כתובת אש כזו יכולה להיות מודלקת ברגע קריטי במהלך הערב בו תרד על ברכיך ותאותת על ידי מסרון למשל לחבריך שהגיע הזמן להדליק את הכתובת. לצורך כך תצטרך תיאום מלא עם החברים שלך.

רעיון נוסף הוא לאסוף כמות יפה של צדפים ולכתוב בעזרתם בחוף ים שקט ומבודד יחסית את המילים הנוגעות כל כך ללב והנצחיות כל כך. לצורך כל גם תוכל להעזר בחברים קרובים שיסייעו במלאכת הכתיבה וכן שידאגו שלא יעברו עוברי אורח בגזרת החוף הרומנטית שלכם וחלילה יהרסו את הכתוב.

לאזור הכתוב ניתן להגיע במהלך טיול רומנטי שלבחירתכם יכול להיות מלווה בפנסינים שיאירו את הדרך לשאלה ולחיים החדשים בצורה מטאפורית.

 

האם צריך רכב, מיהם בעלי הסוד ומהי השעה המתאימה להצעת נישואין בים?

באופן עקרוני הרבה יותר כיף כאשר לא צריך לדאוג להסעה, כך גם אפשר להשתכר ולהתבשם מיין טוב למשל או מבירה צוננת ואיכותית. למרות זאת, במידה ואתם לא נוהגים, בהכרח ייכנס אדם נוסף למרחב האינטימי שלכם ביום גורלי ורומנטי זה ולכן זהו שיקול שיש לקחתו בכובד ראש אמיתי.

בעלי הסוד לטובתכם ולטובת ההפתעה המוצלחת שלכם צריכים אשית להיות קרובים אליכם ביותר ושנית מצומצמים במספרם. כמה שפחות אנשים ידעו, כך קטנים הסיכויים שהסוד יודלף. מעבר לכך, מספיק שמספר אנשים מודעים להפתעה הממשמשת ובאה על מנת לייצר אווירה ממתיקת סוד שתהרוס את ההפתעה ואת הקסם שאתם עומלים כל כך על בנייתו.

לגבי השעה המתאימה – אין ספק ששעת בין הערבים היא השעה המושלמת אך זיכרו – ככל שהשעה נעימה לכם יותר, ככל הנראה היא מתאימה גם לאנשים אחרים כך שיש לשקול דווקא את שעות הלילה המאוחרות שם האפקט של להבות,מקלות זרחניים ופנסים גם עוצמתי יותר וגם מרהיב יותר ומיוחד יותר, החופים מבודדים יותר אך כנגזרת של כך יש לדאוג לאבטחה חברית בגבולות החוף בו אתם מכינים את הרגע הגדול, למניעת מסתננים מבחוץ או אורחים לא קרואים.

 

לפניכם שלושת טבעות האירוסין המובילות שלנו

טבעת אירוסין כתר - RDY0540טבעת אירוסין רימון - RDY0451טבעת אירוסין משי זהב - RDY0615

מעוניינים לקרוא עוד...

   

מאמרים וטיפים צדוק יהודה