תהליך מכירת וקניית תכשיטי זהב שונה בין לקוחות פרטיים או חברות. אנו מציעים בין היתר שירותי קניית מתכות יקרות כגון תכשיטי זהב, מטבעות זהב וכסף או כלים עשויים זהב וכסף תמורת מזומן. החברה מבצעת הערכת שווי ללא עלות וללא התחייבות ומעבירה תמורה באופן המקובל על הלקוח. האפשרויות לקבלת התמורה לאחר מכירת תכשיטי זהב בצורה מסודרת לחברתנו היא מזומן, צ'ק, צ'ק בנקאי או העברה בנקאית. החברה פעילה בשוק המקומי והבינלאומי ומציבה את השירות והאמינות בתור חלק בלתי נפרד מהאידיאולוגיה שלה.

 

מה הקושי של תהליכי מסחר בזהב?

למרות שזהב הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, רבים מבין חובבי התכשיטים לא תמיד מבינים לעומק את הקושי המלווה מסחר במתכות יקרות. ראשית, הביקוש עבור מתכות יקרות גבוה בהרבה מההיצע הקיים. זו הסיבה למחירים הגבוהים של הזהב ולמאבקים הנערכים על רכוש מן הסוג הזה. רק חברה העוסקת במסחר במתכות יקרות יכולה לבצע קניית זהב בצורה בטוחה או מכירה של זהב טהור. חברות אלו מציעות כיום מסחר בזמן אמת באמצעות אתר אינטרנט מאובטח ויש להן גם את הכלים המתאימים עבור זיקוק מתכות יקרות.

שנית, חברה המתמחה בקנייה ומכירה של זהב מציעה אביזרים חצי מוגמרים לתעשיית התכשיטים. לקוחות פרטיים נחשפים אל תכשיטים רק באירועים מיוחדים, אך מי שעוסק בתחום מכיר היטב את השלבים והקשיים המעורבים במהלך ההפקה והייצור. אנו משווקים אביזרים נלווים מתוצרת מקומית ומיובאים. השיווק העיקרי הוא ליצרני תכשיטים שעושים שימוש בזהב בתוך מנעולים, לולאות, חומרי הלחמה ועוד. עיצוב תכשיטים מחומרים גולמיים הוא המניע העיקרי של תעשיית האופנה והזהב. ללא עיצוב מחומרים גולמיים לא ניתן ליצור גיוון, להביא לידי ביטוי צרכים אישיים של הלקוחות או להשיג מראה מקורי וחדשני של תכשיטים.

השכיחות של שיווק ואספקת אביזרים חצי מוגמרים לתעשיית התכשיטים מוכיחה כי לא מדובר רק על מותרות. הזהב נפוץ בענפי טכנולוגיה ותעשייה וזאת בשל התכונות הייחודיות שלו. מעבר לכך, יש לציין את הנושא של שיווק תכשיטים מוכנים מזהב לשיבוץ יהלומים. את הדוגמאות הטובות ביותר לעיסוק כזה ניתן לראות בצמידי טניס, טבעות סוליטר וכמובן עגילים.

 

מדוע למכור זהב ישן?

לקוחות פרטיים המחזיקים בתכשיטים ישנים או בזהב ישן יכולים להפיק ממנו את מלוא הפוטנציאל הכלכלי. באמצעות מכירה של זהב ישן מתקבלת תמורה מיידית בדמות כסף מזומן, אשר באמצעותו ניתן לבצע השקעות נוספות, להחזיר חובות או להשיג תשואה מרשימה. תכשיטי זהב ישנים שנמכרים על ידי לקוחות פרטיים מוצאים את דרכם בחזרה אל תעשיית הזהב, בצורה גולמית או אחרת. מבחינת הלקוחות, הדבר החשוב הוא להשיג את המחיר הטוב ביותר עבור התכשיטים ועבור הזהב.

קרא מאמר על איך מבדילים בין תכשיטים מזהב לחיקוי?

מאמרים וטיפים צדוק יהודה