טבעות אירוסים זהב צהוב מעוצבות, במגוון רחב של סגנונות. שילוב של זהב ויהלומים הופך כל טבעת למיוחדת! 

 

  • רוצה להפתיע עם טבעת אירוסין מיוחדת?
  • מתחשק לך טבעת זהב צהוב משגעת?
  • טבעת נדירה שאין לאף אחת כמותה?

 

טבעות אירוסין קלאסיות מזהב:

טבעות אירוסין זהב צהוב מאז ומעולם, שידרו קלאסיות, אלגנטיות ומטיבות לעשות זאת גם היום. מתחרותיהן האימתניות המשלבות חומרים וטכניקות מפתיעות אינן יכולות "לגנוב" את מקומן של טבעות אלו כי למרות יחסי הכוחות בין צבעוניות הזהב למידת הברק של היהלום, ישנם אלפי דגמים וצורות היוצרות הרמוניה מושלמת בין החומרים. קשת העיצובים הרחבה ואופני השיבוץ המרובים מחיים את הקלאסיקה ונותנים לה נופך מודרני תוך שימור על אלגנטיות ויוקרה. אין זה מפליא שטבעות הזהב שבו בגדול לחזית עולם התכשיטים בשנים האחרונות ודחקו מעט את טבעות הזהב הלבן שכבשו את השוק.

 

>> קטלוג טבעות אירוסין – לחץ למעבר

>> קטלוג טבעות נישואין – לחץ לפרטים

 

מלאכת השיבוץ:

מלאכת שיבוץ היהלום בטבעת אירוסין זהב צהוב דורשת מיומנות אין קץ במיוחד כששיבוץ נטול מחשבה יכול "לצבוע" את היהלום בצבעה של טבעת הבסיס. אחד השיבוצים הקלאסיים המנצלים את מלוא תכונות החומרים הללו ויוצרים הרמוניה ביניהם הוא שיבוץ הסוליטר. טבעת הזהב מהווה רקע המדגיש באופן מקסים את היהלום, במיוחד כשמדובר ביהלום אחד מרכזי, שכן נוכחותו מועצמת. שיבוץ היהלומים בצורה מפוזרת מתאפשר כאשר טבעת הזהב בנויה בצורה המאפשר יצירת חללים בחומר כמו דגם של חוטים עם גימור מט שעל גבי ה"חוטים" משובצים בצורה מפוזרת יהלומים קטנים. מידת ניקיונו של היהלום הינה קריטית, לא פחות מאשר גודלו בקראט, ואם כבר הוחלט על טבעת מושקעת ויקרה במיוחד, בדקו את האופציה של ביטוח.

 

טבעות אירוסין זהב צהוב – לפני שקונים!

טבעת אירוסין מכל סוג שהיא מצריכה התאמה לגווניי העור. טבעות אירוסין זהב צהוב לרוב מחמיאות לגוון עור שזוף עד כהה, בעוד שזהב לבן מחמיא לגווניי העור היותר בהירים. יחד עם זאת ישנם עיצובים ושיבוצים המרככים את גוון הטבעת כך שהיא יכולה להתאים לכל אחת ואחת.

מלבד גוון העור, ישנה גם החשיבות של מבנה האצבע. אצבע רחבה וקצרה צריכה להישמר מפני כל טבעת שטוחה וארוכה שיכולה להעמיק את אפקט ה"רוחב", המענה לאצבע שכזו היא פשוט טבעת קטנה. לעומת זאת, לבעלות אצבעות דקות וארוכות הטבעות השטוחות והארוכות יתאימו מצוין. מעבר לחזות הספציפית של האצבעות הנשיות, יש להבחין במראה הכולל ובאופייה של העונדת. האם היא עדינה וקלאסית או אקטיבית וחובבת שינויים, כמובן שקשת השינויים אינה חדלה כאן. אישה מעודנת תהא פרטנרית הולמת לטבעת עדינה וקלאסית כמותה, בעוד שחובבת השינויים תמצא  מענה בטבעות משולבות (למשל, זהב לבן וצהוב גם יחד), שיבוצי יהלומים מפתיעים, פיתוחים, פיתולים, ריקועים וטכניקות יוצאות דופן.

 

קלאסי אל מול אוונגרד אצל צדוק:

טבעות אירוסין קלאסיות נחלקות לאלפי תתי קבוצות בהתאם לקראט הזהב, קראט היהלומים, סוג היהלום עצמו, צורת החיתוך, השיבוץ, טכניקת היצירה ורוב הסיכויים שהקריטריונים עוד יוסיפו לצמוח בחלוף השנים. אצל צדוק יהודה אופייה של כל ארוסה מתורגם לטבעת מיוחדת במינה המאפיינת אך ורק אותה. גוון העור, עובייה של האצבע, מבנה הגוף הכולל וקווי האופי הדומיננטיים מהווים תשתית חזקה במיוחד ליצירת טבעת שאין צורך לתקנה אינספור פעמים ושתשמש את העונדת בהמשך דרכה. מגוון טבעות אירוסין זהב צהוב ודגמים נוספים, פרי יצירתו של צדוק יהודה מאופיינות במקוריות רבה המנסה לשמר את האותנטיות של החומר, תוך שמירה על איזון בין מראה גולמי לטאצ' עיצובי חדשני ופרופורציות עוצמתיות. התוצרים הם טבעות יהלום המסמלות פשטות וראשוניות החומר אך עדיין על- זמניות ומתכתבות עם כל טרנד ושיק אלגנטי. הודות למבחר הגדול של טבעות קלאסיות וטבעות יהלומים מפתיעות תוכלו להתענג על "טבעת יהלום משי לבן" ואולי אף להתענג על יהלום מרובע מקסים בטבעת "פריחה לבנה".

 

>> יש לך שאלה? צור איתנו קשר

מאמרים וטיפים צדוק יהודה

קבל את קטלוג 2017 ישירות לתיבת הדוא״ל

כולל טיפים, טבלת מידות, השגת מידת האבצע של בת הזוג ועוד..

צדוק יהודה - קטלוג 2017