איזה תכשיט תעניק לאחת שלך?

 

ממש בעוד כמה ימים חותמים שנה, מה שאומר שהגיע הזמן לא רק לתכנן תכניות לשנה הבאה, אלא גם לרכוש מתנות לקראת השנה החדשה. אתה רוצה לשמח את בת הזוג שלך עם מתנה יפה ועדינה? תכשיט הוא קלאסיקה על זמנית שתמיד מצליחה והיא תצליח גם עכשיו. אז טבעת נישואין כבר יש,אז מה עוד אפשר להציע: צמיד זהב או עגילי יהלום?

 

מדוע תכשיטי זהב ויהלומים?

לפני הכל, מדוע כדאי ללכת על תכשיט כמתנה לשנה החדשה? בעוד ישנם הגברים הבוחרים לדבר אל האישה שלהם בפרחים, ישנם הגברים שבוחרים לדבר אל האישה בתכשיט נוצץ. תכשיט איכותי, שעוצב על ידי מעצב בעל שם, הוא תכשיט שנשאר לכל החיים. כבני זוג, אתם רוצים ליצור ביחד זיכרונות מתוקים שילוו אתכם לכל החיים. בעת שאתה מעניק לאחת שלך תכשיטי זהב ויהלומים, אתה מעניק לה זיכרון, רגע מיוחד וטעם של אהבה טהורה. תכשיט במתנה הוא הרבה מעבר לתכשיט, והיהלום הוא סיפור האהבה שלכם.

 

צמיד זהב: יוקרה ואלגנטיות

כל אישה אוהבת תכשיטים אחרים, כך שבעת שאתה בוחר להעניק לאחת שלך תכשיט, עליך לעבוד קצת לפני שאתה בוחר את התכשיט שתעניק. ישנן נשים שאוהבות תכשיטים מזהב לבן ויש נשים שאוהבות דווקא את הזהב צהוב. אחד התכשיטים שתוכל להעניק הוא צמיד זהב. הסיבה שהמון גברים בוחרים בצמיד היא שמדובר על תכשיט שיכול להיות יום יומי. בעוד שרשרת או עגילים יכולים להתפס ככאלו המתאימים לאירועים מיוחדים, צמיד יד מזהב יכול ללוות את האחת שלך בכל יום מחדש, וכך היא יכולה ליהנות ממנו כמה שיותר.

 

עגילים שעוצבו על ידי מעצב

אפשרות נוספת היא עגילים. כידוע, ישנן נשים המחבבות יותר את העגלים הצמודים וישנן הנשים שאוהבות את העגילים הנופלים. עם בחירת העגילים לבת הזוג שלך, דע כי על מנת להפוך את המתנה למרגשת יותר, כדאי לך לרכוש את העגילים מחנות של מעצב, ולא מרשת גדולה. הסיבה? אתה הופך באופן זה את העגילים שתעניק למיוחדים יותר, ואתה גם הופך את האחת שלך למיוחדת יותר עם זוג עגילים שהיא לא תפסיק לקבל עליהם מחמאות.

מאמרים וטיפים צדוק יהודה

קבל את קטלוג 2017 ישירות לתיבת הדוא״ל

כולל טיפים, טבלת מידות, השגת מידת האבצע של בת הזוג ועוד..

צדוק יהודה - קטלוג 2017