קטלוג הטבעות של צדוק יהודה מאפשר לכם, הזוגות המאורסים והמאוהבים, לרכוש את טבעות הנישואין שלכם ברכישה מקוונת. רגע לפני שאתם רוכשים את הטבעת שתלווה אתכם לכל חייכם, דעו כי זמינות לכם טבעות בגדלים שונים, לרבות טבעות נישואין עבות.

הטבעות העבות שונות מהטבעות הדקות והבינוניות בנראותן: אלו הטבעות שימשכו את תשומת לבם של הסובבים אתכם, אלו הטבעות שלא תפסיקו לקבל עליהן מחמאות ואלו בעיקר הטבעות שיזכירו לכם חדשות לבקרים כי אהבה גדולה פגשה אתכם בחייכם. טכניקות ייחודיות, יד יצרתית וצדוק יהודה – בוחרים את טבעת הנישואין שלכם!

 

אהבה שלא ניתן להתעלם ממנה

בעוד ישנם אלו שמעדיפים לענוד טבעות כמה שיותר צנועות, ישנם אלו שאוהבים להחצין את אהבתם ולהתגאות בה, בין היתר באמצעות טבעת. טבעות נישואין עבות הן טבעות מרשימות מאד שלא ניתן להתעלם מהן. האהבה הגדולה שלכם יוצאת דופן ובהתאמה ניתן לענוד גם טבעות יוצאות דופן שיזכירו לכם בכל יום מחדש עד כמה האהבה שלכם גדולה, מרגשת ונדירה. הדגמים של צדוק יהודה מגוונים מאד, כך שתוכלו לבחור את עובי הטבעת ולאחר מכן לדבוק בטון העיצובי החביב עליכם – מטבעות עדינות בעלות נראות נייטרלית יותר או טבעות מעוצבות וייחודיות.

 

למי מיועדות טבעות נישואין עבות?

על טעם ועל ריח אין מה להתווכח, וכך גם על טעמם של הזוגות המאורסים בכל הקשור לטבעות הנישואין. על מנת להתאים לכל זוג את הטבעות המושלמות עבורו, זמינים קטלוגים מגוונים הכוללים טבעות נישואין דקות, טבעות נישואין בינונית וגם טבעות נישואין עבות. הטבעות העבות משדרות נוכחות גבוהה מאד והנראות שלהן מאד דומיננטית. אם אחד מכם או אתם ביחד אוהבים לענוד תכשיטים מעוצבים ויוצאי דופן, הטבעות העבות הן התשובה לכם.

 

הטבעות העבות זמינות גם בזהב לבן וגם בזהב צהוב, והטון העיצובי בכל טבעת משתנה בהתאם לאופייה: ישנן טבעות המשדרות טעם אלגנטי ויוקרתי, טבעות שרכות ודינאמיות מובילות אותן וגם טבעות בעלות נראות נייטרלית-גולמית שהקסם שלהן הוא הראשוניות וכמה שפחות התערבות בהן. טבעות נישואין עבות מגיעות גם ב-14 קארט, 18 קארט ו-22 קארט.

מאמרים וטיפים צדוק יהודה

קבל את קטלוג 2017 ישירות לתיבת הדוא״ל

כולל טיפים, טבלת מידות, השגת מידת האבצע של בת הזוג ועוד..

צדוק יהודה - קטלוג 2017